01.04.15

Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції

    27 березня на базі Войнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція "Біорграфічний досвід учительських династій: зв'язок поколінь", де я взяв активну участь у підготовці та висвітленні цього значного педагогічного заходу у Чутівському районі. Мета заходу – об'єднання зусиль педагогів в осмисленні феномена біографії вчителя, обмін практичним досвідом проведення біографічних досліджень, популяризація серед педагогічної громадськості біографічного та педагогічного досвіду вчительських династій.
   Завідуюча Чутівським РМК Курінна К.М. під час виставки та виступу на пленарному засіданні представила 34 учительські династії Чутівського району. Приємно, що до цього списку внесена і династія Соколових, яку розпочала моя матір Соколова Лариса Йосипівна, а продовжив її я - її син та моя дружина Олена Валеріївна. Причому всі - біологи. Цікавою була виставка творчих робіт представників учительських династій у вестибюлі школи. На конференції виступили ректор ПОІППО ім. Острорадського В.Зелюк, доценти С.Клепко, Л.Литвинюк та інші. По закінченню конференції учасники отримали сертифікати.
     Фотоматеріали та відеофільм відзняті за моєї участі були представлені керівникам навчальних закладів Чутівського району на нараді 01.04.2015 року та надані районній газеті "Сільські новини", Полтавському інституту післядипломної освіти (див. статтю).
     За особистий внесок у підготовку та проведення конференції, відділ освіти Чутівської РДА на нараді директорів шкіл відзначив мою участь подякою.






Немає коментарів:

Дописати коментар